Επωφεληθείτε από την απομακρυσμένη Virtual τεχνική υποστήριξη

TeamViewer

Οι υποθέσεις με τις οποίες το τμήμα Service χρησιμοποιεί την απομακρυσμένη online σύνδεση είναι περίπου 100 το εξάμηνο. Ασχολούμαστε κυρίως online με υποθέσεις των εταιρειών CSO, Keeler και Optovue. Τα θέματα που μπορούν να επιλυθούν μέσω online σύνδεσης αφορούν τα software προγράμματα των μηχανημάτων. Οι συνήθεις περιπτώσεις είναι οι παρακάτω:

CSO

  • Αναβαθμίσεις και εγκατάσταση software Phoenix
  • Αναβάθμιση software κάμερας από Lyra σε Phoenix
  • Επισκευή προβλημάτων Software Lyra σε παλαιότερα μηχανήματα

Keeler

  • Εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος Capture
  • Επισκευή προβλημάτων software Capture

Optovue

  • Αρχειοθέτηση & back-up ασθενών
  • Αναβάθμιση λογισμικού
  • Επίλυση βλαβών που παρουσιάζει το μηχάνημα και σχετίζονται με windows, SQL και άλλων προγραμμάτων software.
  • Online εκπαιδεύσεις
  • Εκπαίδευση σε γιατρούς και χειριστές μηχανημάτων
  • Διάγνωση προβλημάτων

Η απομακρυσμένη σύνδεση έχει πολλά πλεονεκτήματα, ξεκινώντας από το βασικό που είναι η άμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα του πελάτη και ακόμα περισσότερο σε πελάτες που βρίσκονται στην επαρχία και η ανταπόκριση στην κλήση θα χρειαζόταν διαφορετικά τουλάχιστον 24 ώρες. 

Επίσης κατά τις απομακρυσμένες συνδέσεις γίνετε άμεση μεταφορά γνώσης και ο γιατρός ή χειριστής του μηχανήματος έχει την δυνατότητα να καταγράψει τη συνεδρία και να την παρακολουθήσει ξανά μελλοντικά. Στους τεχνικούς μας δίνει την δυνατότητα να γίνονται συχνά προληπτικοί έλεγχοι και συντηρήσεις όπου απαιτείτε. Τέλος το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η μείωση του κόστους για τον πελάτη αλλά και η ασφάλεια με την μείωση των μετακινήσεων, λόγω της περιόδου Covid19 που διανύουμε.